ilość wyników: 24
Celem jest zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z.
Czytaj więcejSpot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,
Czytaj więcejSieć fast food promuje program lojalnościowy, który ruszył w połowie lutego.
Czytaj więcejFilmy wyreżyserował Kuba Michalczuk.
Czytaj więcejFilmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk.
Czytaj więcejDziałania obejmują mi.in. telewizję, internet, OOH i kina.
Czytaj więcejSpotom telewizyjnym towarzyszy kampania w prasie, internecie i oddziałach banku.
Czytaj więcejKampania skierowana jest do osób w wieku 18-30 lat.
Czytaj więcejNa shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcej