ilość wyników: 9
Projekt łączący słuchowisko dostępne w aplikacji Storytel i krótkometrażowy film na YouTube otrzymał nagrodę publiczności w 26. edycji Webby Awards w kategorii "Reklama, media i PR - najlepsza strategia rozwoju".
Czytaj więcejWieloplatformowa historia miłosna została nominowana w 26. edycji Webby Awards w obszarze reklamy, mediów i PR w kategorii "Najlepsza strategia rozwoju".
Czytaj więcejTo Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie.
Czytaj więcejPremiera opowieści o życiu młodych ludzi w czasie pandemii 14 lutego. W rolach głównych Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski.
Czytaj więcejTym razem fundacja przypomina o konieczności regularnego badania piersi.
Czytaj więcejW kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.
Czytaj więcejZa koncept i realizację kampanii 360 odpowiadają agencje LiquidThread i Starcom.
Czytaj więcejHasło kampanii promującej markę Casting Crème Gloss to "Nic mnie nie powstrzyma".
Czytaj więcejKampania przygotowana przez McCann promuje markę Casting Crème Gloss.
Czytaj więcej