ilość wyników: 6
Kampania sieci perfumerii ma stanowić manifest tolerancji oraz otwartości na różnorodność.
Czytaj więcejCeremonia wręczenia nagród odbyła się w Nowym Jorku wieczorem 3 października.
Czytaj więcejNajwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.
Czytaj więcejPora podsumować najbardziej chwytające za serce reklamy świąteczne. W tym roku marketerzy i agencje postawili na wzruszenia związane z losem osób starszych.
Czytaj więcejBe digital or die. Trwa wyścig zbrojeń, gdyż digital to jedyna kategoria, gdzie można poszukiwać wzrostu. Część z agencji przejmie agencje digitalowe, to jednak dopiero połowa sukcesu.
Czytaj więcejAgencja 180heartbeats sprzedała mniejszościowy udział agencji Jung von Matt. Rynek mówi o pakiecie 41 proc. sprzedanym za ośmiokrotny zysk.
Czytaj więcej