ilość wyników: 17
Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych agencji.
Czytaj więcejNowy team kreatywny w agencji.
Czytaj więcejPokieruje Ośrodkiem Badań nad Przyszłością zajmującym się działalnością naukowo-badawczą, edukacyjną oraz doradztwem opiniotwórczym i strategicznym.
Czytaj więcejWcześniej pełnił funkcję creative directora w agencji Mind.
Czytaj więcejOficjalna prezentacja Dagmary Szulce na tym stanowisku odbyła się podczas IAA Europe Meeting w Amsterdamie.
Czytaj więcejBędzie zarządzała Leo Burnett ze wsparciem Adama Nowakowskiego, zastępcy dyrektor zarządzającej i jednocześnie szefa strategii.
Czytaj więcej- Chciałyśmy fuzji z JWT, wiedząc, że ta agencja w Polsce przeżywa kłopoty. Dzięki temu sieć dała nam swobodę w kształtowaniu nowej firmy - mówią Magdalena Surowiec i Beata Turlejska-Zduńczyk, dwie CEO Lemon Sky JWT. Pełny tekst wywiadu we wrześniowym magazynie "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejNa rynku pojawia się struktura Cosmo, założona w ramach WPP specjalnie dla Mazdy. Przypadków agencji działających wyłącznie lub przede wszystkim dla jednego klienta jest jednak więcej.
Czytaj więcejSocializer i Lemon Sky miały być częścią międzynarodowych holdingów - odpowiednio Aegis Media i WPP. Te jednak nie zdecydowały się jeszcze na zakup aktywów. Pierwszy kwartał br. przyniesie rozwiązanie?
Czytaj więcej- Planowanie efektywnych strategii wymusza na strategach nazywanie trendami procesów ewolucji, a nie samych punktów kulminacyjnych - o zmianach w sposobie komunikacji, zmianach archetypów i trendów mówi Magdalena Moskal-Felska, strategy planner w 180heartbeats + Jung v. Matt.
Czytaj więcej