ilość wyników: 5
Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.
Czytaj więcejPokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.
Czytaj więcejCzy polska reklama balansuje na linie i nie wiadomo, na którą stronę tej liny spadnie? Bo nie zanosi się, żeby doszła do końca sznurka, aczkolwiek bardzo jej tego życzę - pisze strateg Marcin Kalkhoff.
Czytaj więcejWolny rynek prasy i mediów wpuścił na łamy i anteny rzesze osób znanych i mniej znanych. Ich siłę oddziaływania mniej lub bardziej zręcznie wykorzystują marki. Jakie są efekty celebrytyzacji?
Czytaj więcej- Agencje narzekają, że ich klienci nie wiedzą, czego chcą. Dostają briefy, które są okropnie pokręcone, zawierają długą listę atrybutów marki, jakie są do przekazania w komunikacie reklamowym, a sam produkt jest opisany w tysiącach słów - pisze Marcin Kalkhoff, partner BrandAuditors.
Czytaj więcej