ilość wyników: 10
Kampania w formie 10-sekundowych animowanych spotów.
Czytaj więcejKampanię aplikacji do streamingu muzyki przygotowała agencja Kamikaze.
Czytaj więcejJakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.
Czytaj więcejProducent piwa podjął współpracę z marką modową.
Czytaj więcejGala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.
Czytaj więcejKalendarz ze zdjęciami Jakuba Wożniaka powstał pro bono.
Czytaj więcejTwarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.
Czytaj więcejKampanię napoju piwnego o smaku arbuza przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.
Czytaj więcejPrzez ostanie lata związany był z Fenomem (obecnie Feno).
Czytaj więcejInternetowi influencerzy nadal są na fali. Przy wyborze internetowego ambasadora marki muszą jednak wykazać się dużym wyczuciem.
Czytaj więcej