Wyniki wyszukiwania dla tagu - kantar-media
ilość wyników: 73

Agora: to był najlepszy kwartał dla rynku reklamy w Polsce - wzrost o 6% reklama

Agora: to był najlepszy kwartał dla rynku reklamy w Polsce - wzrost o 6%

Przyszły rok może być jednak słabszy.

Czytaj więcej
Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal media-inne

Badanie jednoźródłowe jak Święty Graal

Szukanie Świętego Graala to piękna przygoda, ale jak to w legendach bywa, Graal na ogół pozostaje nieodnaleziony. Chciałbym odczarować mit o realnej możliwości stworzenia jednoźródłowego badania - mówi Marcin Gerc, managing director, Kantar Media Division.

Czytaj więcej
Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa reklama

Ministerstwo Zdrowia forsuje zakaz reklam piwa

Piwowarzy protestują.

Czytaj więcej
Netia chce wyraźnie wzmocnić markę reklama

Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Czytaj więcej
Plus zmienia wszystkie oferty marketing

Plus zmienia wszystkie oferty

Zmiany od 14 lutego będzie wspierała szeroka kampania w mediach.

Czytaj więcej
Initiative broni Orange opinie

Initiative broni Orange

Rozpoczął się jeden z najgorętszych przetargów tego roku - Orange Polska. Budżetu broni Initiative, które w ostatnich dniach "zgarnęło" globalnie Carlsberga.

Czytaj więcej
Zmiany w Orange marketing

Zmiany w Orange

Pomarańczowy operator uprościł niedawno ofertę, a teraz prezentuje strategię, dzięki której zamierza zahamować spadki i powrócić na ścieżkę wzrostu.

Czytaj więcej
Trudno być liderem [wywiad] marketing

Trudno być liderem [wywiad]

Arkadiusz Gwizdek, obecny marketing director marki Skoda w Volkswagen Group Polska zdecydował się odpowiedzieć redakcji MMP na wiele niełatwych pytań. Opowiedział nam m.in. o trudach liderowania i ... kanibalizmie.

Czytaj więcej
Rekordowe półrocze dla Skody marketing

Rekordowe półrocze dla Skody

Rośnie sprzedaż marki oraz wydatki reklamowe całej Volkswagen Group Polska.

Czytaj więcej
Lidl redukuje sól i cukier w swoich produktach marketing

Lidl redukuje sól i cukier w swoich produktach

Sieć dyskontowa chce działać w trosce o zdrowie konsumentów - przyjęła zobowiązanie o redukcji soli i cukru o 20 proc. do 2025 r.

Czytaj więcej