Wyniki wyszukiwania dla tagu - kantar
ilość wyników: 38
YouTube ma już w Polsce 25 milionów dorosłych użytkowników media-internet

W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.

Czytaj więcej
MSL Group Agencją PR Roku, Good One PR najlepsza w kategorii małych i średnich agencji marketing

W tegorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022" przyznaliśmy dwie nagrody główne i dwa wyróżnienia.

Czytaj więcej
YouTube Works. Przewodnik po 2. edycji konkursu media-internet

Konkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.

Czytaj więcej
Startują zgłoszenia do 2. edycji YouTube Works media-internet

W tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.

Czytaj więcej
Apple odzyskuje status najcenniejszej marki świata marketing

Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.

Czytaj więcej
Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku media-inne

14 agencji zdobyło wyróżnienia.

Czytaj więcej
Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day media-internet

Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (10) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.

Czytaj więcej
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Eventy już nigdy nie będą takie same PROMOCJA

Pandemia, prawdziwy "game changer" dla branży eventowej i klientów, wymusiła zmianę, wyjście ze strefy komfortu, ale paradoksalnie poszerzyła też obszar skutecznego wykorzystania eventów w działaniach komunikacyjnych. Wiemy, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie z nami na zawsze.

Czytaj więcej