ilość wyników: 38
W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.
Czytaj więcejW tegorocznym raporcie "Agencje Public Relations 2022" przyznaliśmy dwie nagrody główne i dwa wyróżnienia.
Czytaj więcejKonkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.
Czytaj więcejW tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.
Czytaj więcejWedług rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.
Czytaj więcej14 agencji zdobyło wyróżnienia.
Czytaj więcejPodczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
Czytaj więcejMałgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.
Czytaj więcejNowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Czytaj więcejPandemia, prawdziwy "game changer" dla branży eventowej i klientów, wymusiła zmianę, wyjście ze strefy komfortu, ale paradoksalnie poszerzyła też obszar skutecznego wykorzystania eventów w działaniach komunikacyjnych. Wiemy, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie z nami na zawsze.
Czytaj więcej