Wyniki wyszukiwania dla tagu - kantar
ilość wyników: 35
Startują zgłoszenia do 2. edycji YouTube Works media-internet

W tym roku pojawiły się nowe kategorie dla kreatywnych i efektywnych kampanii.

Czytaj więcej
Apple odzyskuje status najcenniejszej marki świata marketing

Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.

Czytaj więcej
Value Media Domem Mediowym Roku, Dentsu Grupą Reklamową Roku media-inne

14 agencji zdobyło wyróżnienia.

Czytaj więcej
Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day media-internet

Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (10) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics wraca po dwutygodniowej przerwie ze świeżą porcją nowości.

Czytaj więcej
"Od fake newsów do love brandów" - Multiscreen Day 2022 media-internet

Nowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.

Czytaj więcej
Eventy już nigdy nie będą takie same PROMOCJA

Pandemia, prawdziwy "game changer" dla branży eventowej i klientów, wymusiła zmianę, wyjście ze strefy komfortu, ale paradoksalnie poszerzyła też obszar skutecznego wykorzystania eventów w działaniach komunikacyjnych. Wiemy, że event online działa a digitalizacja wydarzeń zostanie z nami na zawsze.

Czytaj więcej
Kantar przewiduje przemodelowanie komercyjnego internetu media-internet

Skupiając się na pięciu kluczowych obszarach, eksperci Kantar przewidują szereg zmian w branży, która nadal zmaga się z pandemią.

Czytaj więcej
YouTube to już mainstream [wideo] media-internet

Tak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.

Czytaj więcej
Kantar zbadał, jak uczymy się za pomocą YouTube'a media-internet

YouTube pomaga w nauce w szkole 72% polskich nastolatków, a 90% dorosłych - w zdobywaniu nowych umiejętności związanych z ich hobby lub zainteresowaniami.

Czytaj więcej