ilość wyników: 5
To wspólny projekt TVN i Carrefour Polska, realizacją zajmuje się BrandTime.
Czytaj więcejTelewizja nie jest już medium dominującym. W internecie jest masa kapitalnych kulinarnych kanałów i blogów jak Kwestia Smaku czy White Plate. Niestety, jest też masa słabych, bo jak nie masz pomysłu na karierę internetową, to po prostu zaczynasz gotować, a to nie wystarczy - mówi Katarzyna Bosacka.
Czytaj więcejZa koncepcję i strategię 10-odcinkowego programu realizowanego we współpracy z Carrefour Polska odpowiada BrandTime.
Czytaj więcejNie zdawałem sobie sprawy, że zasięg aktywności na YouTube jest w Polsce tak duży i dotyczy wszystkich pokoleń - mówi Tomasz Raczek, dziennikarz, publicysta i krytyk filmowy, który niedawno uruchomił na YT kanał "Wideorecenzja".
Czytaj więcejDo konkursu zgłoszono ponad 700 prac.
Czytaj więcej