Wyniki wyszukiwania dla tagu - kaufland
ilość wyników: 10
NielsenIQ wybrał największych innowatorów FMCG w Polsce marketing

Lada moment poznamy laureatów NielsenIQ Breakthrough Innovation, a co słychać w innowacjach? Jakie trendy zwiastują? W podcaście magazynu "Handel" opowiada Marek Rudek, innovation business partner w NielsenIQ.

Czytaj więcej
Schulz brand friendly zmienia się w Ancymony reklama

Agencja wyróżniona w ubiegłym roku przez "Media Marketing Polska" tytułem Marketing z Sercem zdecydowała się na odważny krok. Skąd ta decyzja i dlaczego teraz?

Czytaj więcej
Paczkomaty InPostu: jest ich już 10 tysięcy! marketing

10-tysięczne urządzenie stanęło we Wrocławiu.

Czytaj więcej
Zwiększa się zaufanie Polaków do Biedronki, Lidla i Carrefoura marketing

To wniosek z badania Catchers i Instytutu Badawczego IPC.

Czytaj więcej
Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz Brand Friendly reklama

Zasilają działy client service (Krupa) i kreacji (Barański) krakowskiej agencji.

Czytaj więcej
Inquiry: Rossmann najbardziej rozpoznawalną marką sklepów w Polsce marketing

Na podium znalazły się także Lidl i Empik.

Czytaj więcej
Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów reklama

Na czele nowego teamu stanął Paweł Jóźwik.

Czytaj więcej
Zwyciężczyni MasterChefa ugotuje dla Kauflandu marketing

Live streaming będzie dostępny na stronie Kauflandu na Facebooku dziś, czyli w czwartek 24 maja o godzinie 20:00.

Czytaj więcej
Właściciel Lidla celuje w 100 mld euro marketing

Grupa Schwarz, do której należą sieci Kaufland i Lidl, zamierza w tym roku przekroczyć barierę 100 mld euro przychodów.

Czytaj więcej
Sprawić, aby shopper stał się buyerem [wywiad] marketing

- Nie jest sztuką wymyślić koncept, który kupi marketer. Trzeba myśleć i budować go tak, żeby kupił go też detalista - mówi Marcin Bełza, dyrektor zarządzający agencji 4Frame, świadczącej m.in. usługi shoppermarketingowe.

Czytaj więcej