ilość wyników: 5
Celem jest przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu “Zapłać za 30 dni", a także edukacja klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.
Czytaj więcejWkrótce zobaczymy pełne przewrotności i kolorów kampanie reklamowe oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.
Czytaj więcejRuszyła kampania promująca produkty z brandem projektantki mody na 10 rynkach europejskich, w tym w Polsce.
Czytaj więcejNowa usługa szwedzkiego fintechu ma integrować to co najlepsze w zakupach stacjonarnych z doświadczeniem online.
Czytaj więcejSzwedzka firma należąca do Sebastiana Siemiatkowskiego, założyciela i CEO fintechu Klarna, ogłosiła emisję praw poboru, która pozwoli sfinansować nowe inwestycje.
Czytaj więcej