ilość wyników: 13
Zarządzanie nią objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.
Czytaj więcejInicjatywy typu BSR (brand social responsibility) poza zyskiem dla marki dają również konsumentom coś więcej niż tylko produkt czy usługę.
Czytaj więcejKampania jest adresowana do dzieci w wieku szkolnym. Ma dotrzeć do 100 tys. odbiorców.
Czytaj więcejMijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.
Czytaj więcejPolacy wiedzą, że nadmiar soli szkodzi, ale nie wiedzą, jak ją ograniczyć albo wyeliminować z potraw.
Czytaj więcejDyrektor generalna dywizji Consumer Beauty na region Europy Środkowo-Wschodniej odchodzi z firmy po 10 latach.
Czytaj więcejKonsumenci rymują z youtuberem Cyber Marianem.
Czytaj więcejJak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.
Czytaj więcejLowe zdobywa nowe biznesy, ma nową strategię i powraca na ścieżkę wzrostów. Ubiegły rok nie był jednak dla agencji łatwy.
Czytaj więcej