ilość wyników: 87
Branża piwowarska boi się, że zapowiedziane podwyżki akcyzy - o 50% w ciągu pięciu lat - jeszcze ją dobiją.
Czytaj więcejZa koncepcję, kreację i produkcję kampanii odpowiada poznańska agencja marketingu zintegrowanego Chapter1.
Czytaj więcejDziś prezentujemy pierwszą z osób wyłonionych w naszym redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejPochodzi z Turcji, pracowała w PepsiCo.
Czytaj więcejMichał Konert, copywriter w agencji Freundschaft, zaangażowany w opracowanie nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce opowiada o tym, co wyróżnia tę kampanię oraz o wyzwaniach i kulisach jej powstania.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcejPrzez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora.
Czytaj więcejBył do tej pory m.in. szefem marketingu Lidla, IKEA i Żabki.
Czytaj więcejCoca-Cola ma swoje ciężarówki, a Tyskie - pociąg.
Czytaj więcejBeneficjentem kampanii z hasłem #niepijwciąży jest Fundacja Dom w Łodzi oraz jej podopieczni, a patronem - Kompania Piwowarska.
Czytaj więcej