ilość wyników: 9
Narzędzie umożliwia firmom samodzielne wyszukiwanie twórców, prowadzenie i analizowanie wyników kampanii z influencerami oraz monitorowanie działań konkurencji w czasie rzeczywistym.
Czytaj więcejWraz z jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce LTTM oferuje dotarcie do konsumentów za pomocą gifów umieszczanych na platformie GIPHY.
Czytaj więcejNie zdawałem sobie sprawy, że zasięg aktywności na YouTube jest w Polsce tak duży i dotyczy wszystkich pokoleń - mówi Tomasz Raczek, dziennikarz, publicysta i krytyk filmowy, który niedawno uruchomił na YT kanał "Wideorecenzja".
Czytaj więcejCelem akcji, zainicjowanej przez grupę LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media), jest zachęcanie do samoizolacji i stosowania odpowiednich środków prewencyjnych w związku z pandemią koronawirusa.
Czytaj więcejStaramy się myśleć o agencji jak o przedsiębiorstwie, które ma zarabiać dla swoich klientów i dla inwestorów, a nie jak o firmie, która ma zbawiać świat - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.
Czytaj więcejLTTM zrzesza łącznie 835 kanałów YouTube, mających w sumie 191 mln subskrypcji.
Czytaj więcejDyrektor zarządzającą projektu została Lidija Vukić. Autorzy projektu zapowiadają szybką ekspansję na rynki CEE.
Czytaj więcejWreszcie treść nie jest już królem, a dystrybucja.
Czytaj więcej