ilość wyników: 10
Oprócz działań na nośnikach OOH w Warszawie, Poznaniu i Katowicach na akcję składają się też broszura i strona www.
Czytaj więcejDo 9 czerwca można głosować na najbardziej kreatywne prace w trzech konkursowych kategoriach: plakat, video intro oraz jingle.
Czytaj więcejZa koncept i realizację kampanii promocyjnej odpowiada Change Serviceplan (Group One).
Czytaj więcejPo raz pierwszy została przyznana również nagroda publiczności.
Czytaj więcejPoczątek przedsięwzięciu dała produkcja audio książki Wojciecha Chmielarza.
Czytaj więcejOceniają: Emilia Czerwiec, creative lead w agencji Ancymony (dawniej Schulz Brand Friendly) i Marcin Nurkiewicz, senior copywriter w BeDigital.
Czytaj więcejTo Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie.
Czytaj więcejPoczątek nowego roku zapowiada się obficie i wysokojakościowo. Wystartowało Radio 357 - złożone głównie z byłych pracowników radiowej Trójki, którzy osierocili stację, ale na Żoliborzu znaleźli nowy dom.
Czytaj więcejPiosenkarz obok Tomasza Organka poprowadzi swoją autorską audycję w powstającym radiu.
Czytaj więcejDobrowolne datki przekazane przez uczestników akcji "Kwarantanna na na" pójdą na działania podejmowne przez Szlachetną Paczkę
Czytaj więcej