Wyniki wyszukiwania dla tagu - kuba-wojewodzki
ilość wyników: 20
Sukces akcji "Bayraktar dla Ukrainy" na Zrzutka.pl marketing

W największej zbiórce w historii Zrzutka.pl zainicjowanej przez Sławomira Sierakowskiego ostatecznie o ponad 2 miliony złotych przekroczono próg 22,5 miliona złotych - kwotę potrzebną na zakup drona Bayraktar.

Czytaj więcej
Emisja akcji Funwisher na Crowdway.pl [wideo] marketing

Start-up Jarosława Kuźniara chce pozyskać od inwestorów 2,1 mln zł.

Czytaj więcej
Ruszyła kampania nowej marki piwa Buh reklama

Odpowiadają za nią m.in. agencje z Group One - Sales Tube i Value Media, a ambasadorką marki została Katarzyna Warnke.

Czytaj więcej
Kuba Wojewódzki wycofuje się z projektu gastronomicznego Niewinni Czarodzieje marketing

Gwiazdor telewizji TVN chce rozkręcać autorską sieć restauracji, o czym poinformował na Instagramie.

Czytaj więcej
Piwo konopne Buh dostępne w Żabce marketing

To sklepowa premiera flagowego produktu spółki Przyjazne Państwo stworzonej przez Janusza Palikota, Kubę Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego

Czytaj więcej
Zrzućcie się i bierzcie: crowdfunding coraz efektywniejszy [wideo] marketing

Crowdfunding, czyli finansowanie społeczne, błyskawicznie zyskuje popularność w Polsce jako skuteczny sposób wspierania zarówno celów charytatywnych czy inicjatyw obywatelskich, jak i całkiem sporych przedsięwzięć czysto biznesowych (crowdinvesting).

Czytaj więcej
Przyjazne Państwo - nowy biznes Palikota, Wojewódzkiego i Czachowskiego marketing

Pierwszym produktem spółki, której nazwa nawiązuje do komisji sejmowej kierowanej przez ówczesnego posła Janusza Palikota, będzie piwo na bazie konopi Buh - ma być dostępne jeszcze w tym roku.

Czytaj więcej
Play reklamuje się jako operator stacjonarny [wideo] reklama

Kuba Wojewódzki ponownie w reklamach operatora.

Czytaj więcej
Spoty ING i Rossmanna na czele YouTube Ads Leaderboard w kwietniu i maju [wideo] reklama

W zestawieniu najpopularniejszych spotów dominują nawiązania do tematyki bezpieczeństwa i pandemii koronawirusa.

Czytaj więcej
Nikt nie słucha, wszyscy znają - rozmowa z Michałem Lutostańskim marketing

Z doktorem socjologii i client directorem Kantara, rozmawiamy o zmierzchu klasy średniej, ryzyku "discopolizacji" marek i sile kulturowo wypieranego zjawiska.

Czytaj więcej