ilość wyników: 9
W świecie globalnej Północy kawa i czekolada kojarzy się wyłącznie z przyjemnością. A co na to mieszkańcy globalnego Południa, którzy zbierają ziarna kakaowca? Czy sprawiedliwy handel ma znaczenie dla polskich konsumentów?
Czytaj więcejNajnowszy projekt sponsoringowy Procter & Gamble wpisuje się w nowy trend eksponowania korporacyjnego logo przez największych marketerów.
Czytaj więcejPojawienie się w Polsce marek Gap i Apple iTunes kończy pewną epokę w polskim marketingu. To były ostatnie duże globalne marki, na które Polacy czekali od lat.
Czytaj więcejO tym, co utorowało drogę do powstania wielkich konglomeratów reklamowych, pisze Dariusz Kubuj, współtwórca firmy doradztwa strategicznego Kubuj Strategia.
Czytaj więcejKonferencja "Marketing z przytupem" organizowana przez "MMP" potwierdziła jedno - jesteśmy świadkami zmian zachodzących w umysłach konsumentów, a marketerzy nie do końca są tego świadomi.
Czytaj więcejO Marianie Dąbrowskim, twórcy jednej z potęg medialnych w przedwojennej Polsce, pisze Dariusz Kubuj, współzałożyciel firmy doradztwa marketingowego Kubuj Strategia.
Czytaj więcejDariusz Kubuj, współwłaściciel firmy Kubuj Strategia, pisze o ekspansji marketingowej Japonii, która była porównywana do "drugiej bitwy pod Poitiers".
Czytaj więcejZnamy już prelegentów i program grudniowej konferencji organizowanej przez "MMP" "Marketing z przytupem". Rzeczywistość marketingową w nieformalnej klubowej atmosferze skomentują m.in. Tomasz Jędrkiewicz z Nuq Research i Janusz Plencler z agencji Upside.
Czytaj więcejDariusz Kubuj, współwłaściciel firmy Kubuj Strategia, przypomina ciekawy case sprzed kilkudziesięciu lat.
Czytaj więcej