ilość wyników: 10
Zmieniły się nie tylko potrzeby i oczekiwania użytkowników, lecz także sposób konsumpcji treści w mediach społecznościowych. Nie pozostaje nic innego, jak przystosować się do nowego środowiska. Wystarczy, że wykorzystasz trendy i wykonasz trzy proste kroki.
Czytaj więcejWadowicki koncern przejmuje wodę mineralną Velingrad z Bułgarii.
Czytaj więcejPiłkarz został kolejnym ambasadorem akcji "Rusz się z Kubusiem!".
Czytaj więcejNa rynek powraca sezonowy produkt Maspeksu - tym razem w opakowaniu z symbolicznymi postaciami z legend o miastach.
Czytaj więcejMarka Maspeksu wzmacnia ofertę ciastek dla dzieci.
Czytaj więcejPrzychody Grupy Maspex Wadowice osiągnęły w 2012 r. poziom 2,91 mld zł. Firma zrealizowała w ub.r. 15. akwizycję i jak przekonuje, z markami Kubuś i Tymbark zdobyła ponad 50 proc. udziałów w rynku. Ofensywa promocyjna grupy trwa.
Czytaj więcejMarka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.
Czytaj więcejSprzedaż soków spada. Nowy sposób marketerów to promowanie okazji do konsumpcji.
Czytaj więcejTegoroczne lato zawiodło producentów soków. Sprzedaż mocno spadła, a wzrosty cen surowców wymusiły na nich podwyżki. Wydatki na reklamę były jednak ustabilizowane.
Czytaj więcejWyniki sprzedażowe Frugo jak na razie pokazują, że decyzja o reaktywowaniu brandu przez FoodCare była słuszna.
Czytaj więcej