ilość wyników: 32
Paczki od Michaela Cery dostali również polscy influencerzy.
Czytaj więcejPrzyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.
Czytaj więcejKatarzyna Lewko będzie zarządzać całą strukturą marketingu firmy Oceanic. Przez ostatnich 15 lat była związana z koncernem L'Oreal.
Czytaj więcejNowatorską technologię L'Oréal opracował we współpracy z firmą Albéa.
Czytaj więcejPrzyrząd ma mierzyć ma poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.
Czytaj więcejPojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.
Czytaj więcejKosmetyki będą dostępne w salonach fryzjerskich.
Czytaj więcejW Polsce dystrybuowana będzie wyłącznie poprzez drogerie Hebe.
Czytaj więcejZa kampanię Mixed Metals od Matrix odpowiada agencja Digital Kingdom.
Czytaj więcejWśród pięciu firm wybranych do pierwszej edycji programu akceleracyjnego dostała się polska firma Cosmose.
Czytaj więcej