Wyniki wyszukiwania dla tagu - lech
ilość wyników: 27
Sebastian Jurczek jako executive producer w Papaya Films [wideo] reklama

Jurczek pracował przy kilkuset produkcjach, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.

Czytaj więcej
Inea nie chce już być sponsorem Lecha Poznań marketing

Firma telekomunikacyjna kończy 5-letni kontrakt sponsorski z klubem.

Czytaj więcej
Kreatura 2017: 17 nagród głównych i 38 wyróżnień reklama

Jury zdecydowało również o przyznaniu nagrody specjalnej za pracę "Porter Podbity Śliwką" zrealizowaną przez DBA Box Office dla Browaru Jabłonowo.

Czytaj więcej
Letnie festiwale ponad podziałami marketing

Letnie festiwale mają coraz częściej charakter interdyscyplinarny, łącząc różne gatunki sztuki i formy aktywności.

Czytaj więcej
Marcin Piwnicki założył studio Kohe reklama

Wcześniej pracował m.in. w Peppermint.

Czytaj więcej
Długofalowy ROI, czyli jak mierzyć efektywność marketingu sportowego? marketing

To dziedzina jak najbardziej odległa od modnej dziś "automatyzacji marketingu". W  marketingu sportowym, aby osiągnąć 
naprawdę dobre efekty, trzeba się zaangażować i  strategicznie, i  długofalowo.

Czytaj więcej
Nie udajemy małego browaru [wywiad] marketing

O wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Kufle z górką marketing

Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

Czytaj więcej
Przyszły właściciel chce sprzedać Kompanię Piwowarską marketing

InBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.

Czytaj więcej