ilość wyników: 19
Podtytuł "Historii Lego", czyli "Opowieść o rodzinie, która stworzyła najsłynniejszą zabawkę na świecie", dobrze oddaje charakter książki.
Czytaj więcejLiczymy, że nasz wyrobiony czytelnik znajdzie w tym zestawieniu kilka tytułów dla siebie. A może nawet wszystkie dziesięć?
Czytaj więcejTo jeden z pięciu młodych talentów wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five, które zmieniają oblicze polskiego marketingu. Czech odpowiada w Lego za komunikację w mediach w Polsce, krajach bałtyckich i na Ukrainie.
Czytaj więcejW 2021 roku klienci rozpoczynali szukanie produktów na Allegro niemal trzy razy częściej niż na Google - mówi Marcin Bruś, Advertising Director w Allegro.
Czytaj więcejNa shortlistach festiwalu znalazł się również projekt agencji McCann Poland - "Chłopi 2050" oraz animacja "Start with connection" zrealizowana przez wrocławskie studio Juice.
Czytaj więcejNagrodę przyznano za najlepszą na świecie kampanię o ekologii.
Czytaj więcejAgencja otrzymała nagrodę za kampanię "Green Instructions" zrealizowaną dla Lego Polska.
Czytaj więcejObejmuje stanowisko group account directora REEMEA w Initiative Junior.
Czytaj więcejIdeą naszej marki jest nauka przez zabawę. Staramy się to robić sięgając zarówno do naszej tradycji, jak i po rozwiązania ze świata cyfrowego - mówi Beata Kucejko, szefowa marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.
Czytaj więcejKidoz to sieć mobilnej reklamy skierowanej do najmłodszych.
Czytaj więcej