ilość wyników: 10
W oparciu o Kodeks KPR wszystkie studia produkcyjne pozostają członkami Klubu do listopada 2022 r.
Czytaj więcejReklamowany jest nowy wariant popularnego leku przeciwalergicznego.
Czytaj więcejFirma zmienia logo i szatę graficzną, komunikując innowacyjność, otwartość i odwagę.
Czytaj więcejWokalistka promuje perfumy z linii Far Away Rebel & Diva.
Czytaj więcejRuszyła kampania reklamowa z udziałem aktorki.
Czytaj więcejKampania została przygotowana przez agencję Red8 Advertising.
Czytaj więcejDzięki komplementarnej ofercie obu firm możliwe będzie zwiększenie usług.
Czytaj więcejStartuje największa w historii firmy kampania reklamowa realizowana równolegle na czterech rynkach na kontynencie. W centrum znajduje się nowy claim, sieć stawia na ugruntowanie tożsamości marki i wzmocnienie jej postrzegania.
Czytaj więcejFirma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.
Czytaj więcej