ilość wyników: 78
Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk.
Czytaj więcejKampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Czytaj więcejIkea w Arabii Saudyskiej we współpracy z agencją Leo Burnett prowadzi kampanię edukacyjną na temat zapobiegania rakowi piersi.
Czytaj więcejTegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.
Czytaj więcejKampania "Change a little, change a lot" przekonuje, że sieć fast food dba o ludzi, rolnictwo i przyszłość naszej planety.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada polski oddział marketingu Free Now przy współpracy z agencją Leo Burnett.
Czytaj więcejTegoroczny festiwal Cannes Lions, który rozpoczął się 21 czerwca, to okazja do przedstawienia specjalnej edycji zestawienia najbardziej angażujących reklam na YouTube w skali globalnej.
Czytaj więcejDoświadczenia zawodowe zdobywała w takich agencjach jak: G7, Leo Burnett oraz K2.
Czytaj więcejOperator promuje w ten sposób ofertę Flex.
Czytaj więcejStanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej zajmował od 2019 r.
Czytaj więcej