ilość wyników: 7
Zero-, first, second- i third-party data… To fundament strategicznych rozważań wszystkich marketerów, pracujących w DDM. Kończąca się era cookies wymusza przemodelowanie rodzajów danych, które będą zbierane w celu optymalizacji CX.
Czytaj więcejNowy rekord to zasługa "Polskiego Topu Radia 357", 12-godzinnej audycji nadanej 3 maja.
Czytaj więcejWraz z Marcinem Łukawskim, Markiem Niedźwieckim i Piotr Stelmachem audycję poprowadzi Katarzyna Borowiecka. Głosowanie online potrwa do 28 kwietnia.
Czytaj więcejDo audycji, która zostanie wyemitowana 1 stycznia 2022 r., zaproszeni zostaną liderzy programu poleceń radia przygotowanego wspólnie z serwisem Patronite.
Czytaj więcejZ wynikiem 9,53 mln sprzedanych pojazdów w ub.r. japoński koncern wyprzedził niemieckiego rywala, Volkswagen Group (9,31 mln).
Czytaj więcejZa projekt odpowiadają Dentsu Tokyo i Papaya Films.
Czytaj więcejDo tej pory pracował jako global creative director w Havasie.
Czytaj więcej