Wyniki wyszukiwania dla tagu - lidl-polska
ilość wyników: 11

#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB marketing

#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

Ruszyła multimediowa akcja społeczna zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. Do akcji przyłączyły się m.in. Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska.

Czytaj więcej
Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska marketing

Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Menedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.

Czytaj więcej
Lidlaki powróciły do Lidla marketing

Lidlaki powróciły do Lidla

Twardy Ziemniak, Soczysta Brzoskwinia, Łagodna Papryka - oto nowe maskotki, które od dziś są do kupienia w Lidlach. Tzw. Lidlaki powracają po prawie roku do tej sieci sklepów w niezmienionej cenie - 9,99 zł.

Czytaj więcej
Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!" reklama

Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.

Czytaj więcej
Lidl wprowadza regały z produktami eko marketing

Lidl wprowadza regały z produktami eko

Od teraz oferta produktów bio i fit znajdzie się w sklepach w jednym miejscu.

Czytaj więcej
Lidl Rock Shop otwarty 24 h na dobę marketing

Lidl Rock Shop otwarty 24 h na dobę

Pojawi się w Kostrzynie nad Odrą podczas 23. Przystanku Woodstock.

Czytaj więcej
Lidl wspiera sprawiedliwy handel marketing

Lidl wspiera sprawiedliwy handel

Od 11 maja w sklepach Lidl w Polsce będą dostępne banany z certyfikatami Fairtrade i rolnictwa ekologicznego (bio).

Czytaj więcej
Lidl ekumenicznie reklama

Lidl ekumenicznie

Sieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.

Czytaj więcej
Pascalu, czy ci nie żal? reklama

Pascalu, czy ci nie żal?

Po trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.

Czytaj więcej
Mundial okiem analityka TV opinie

Mundial okiem analityka TV

Które mecze cieszyły się największą oglądalnością? Kto oglądał mecz finałowy? Jacy reklamodawcy byli najaktywniejsi w tym czasie? Odpowiedzi na te pytania znalazła Magdalena Miller, TV analyst w Universal McCann.

Czytaj więcej