Wyniki wyszukiwania dla tagu - lidl
ilość wyników: 44

Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku reklama

Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku

Według raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.

Czytaj więcej
Lidl "tatuuje" warzywa światłem marketing

Lidl "tatuuje" warzywa światłem

Sieć rozpakowuje warzywa z folii warzywa.

Czytaj więcej
Plastik nie taki zły marketing

Plastik nie taki zły

Jest sposób, by poradzić sobie z opakowaniami z tworzyw sztucznych. A nawet kilka sposobów - uważa Monika Rosłon, dyrektor handlowa firmy Pakmar.

Czytaj więcej
Czarna jak noc, słodka jak dobro marketing

Czarna jak noc, słodka jak dobro

Tworzymy w Polsce pierwszy ekosystem kawowy oparty na idei gospodarki obiegu zamkniętego - deklaruje Karolina Kuganda, brand manager Etno Cafe.

Czytaj więcej
Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram reklama

Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram

Produkty marek własnych promowane są w 15-sekundowych filmach.

Czytaj więcej
Dzikie zwierzaki - nowa akcja lojalnościowa w Lidlu marketing

Dzikie zwierzaki - nowa akcja lojalnościowa w Lidlu

Akcję wspiera kampania przygotowana we współpracy z GPD i Havas Media.

Czytaj więcej
Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz. marketing

Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz.

Poprzez "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" napisaną we współpracy z Instytutem Żywności I Żywienia sieć chce promować zdrowe odżywianie na szeroką skalę.

Czytaj więcej
Paczkomaty przy Lidlach marketing

Paczkomaty przy Lidlach

Do końca br. liczba automatów InPostu ma wzrosnąć z 4 do 4,5 tys.

Czytaj więcej
Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele reklama

Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.

Czytaj więcej
GPD Agency z konkursem dla Lidla marketing

GPD Agency z konkursem dla Lidla

Dyskontowa sieć zachęca klientów do zagrania o udział w spocie reklamowym.

Czytaj więcej