Wyniki wyszukiwania dla tagu - lifetube
ilość wyników: 12

"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo] media-internet

"7 metrów pod ziemią" z udziałem publiczności [wideo]

To pierwszy taki projekt na polskim YouTubie.

Czytaj więcej
Rusza Glow by LifeTube marketing

Rusza Glow by LifeTube

Nowa agencja influencer marketingu skupia się na branżach beauty, fashion oraz lifestyle.

Czytaj więcej
Youtuber Adam Drzewicki współprowadzącym program TVP2 media-tv

Youtuber Adam Drzewicki współprowadzącym program TVP2

Twórca kanału MaturaToBzdura wystąpi w nowej edycji programu rozrywkowego "Europa da się lubić - 15 lat później" wraz z prowadzącą Moniką Zamachowską.

Czytaj więcej
TalentMedia przejmuje LifeTube marketing

TalentMedia przejmuje LifeTube

Powstanie największy podmiot świadczący usługi influencer marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Czytaj więcej
Life Tube podsumowuje 2018 rok media-internet

Life Tube podsumowuje 2018 rok

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 miliony złotych. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Czytaj więcej
Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker marketing

Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Czytaj więcej
Rusza Poradnia Influencer Marketingu marketing

Rusza Poradnia Influencer Marketingu

11 ekspertów będzie dzielić się swoim doświadczeniem w ramach grupy na Facebooku.

Czytaj więcej
Provident chce się reklamować dzięki youtuberom reklama

Provident chce się reklamować dzięki youtuberom

Firma pożyczkowa chce dotrzeć do młodych ludzi; akcję realizują LifeTube, Lettly i Isobar.

Czytaj więcej
Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD reklama

Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&AD

Ma szansę na nagrody w czterech kategoriach.

Czytaj więcej
10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej