ilość wyników: 23
Grupa LTTM (LifeTube, Gameset) podsumowuje 2022 rok. Wypłaciła współpracującym twórcom prawie 70 mln zł, o 5 milionów więcej niż rok wcześniej. Sieć partnerska LifeTube utrzymała 12-procentowy udział w oglądalności YouTube’a w Polsce.
Czytaj więcejZ czego wynika tak wysoka oglądalność vlogów i hauli zakupowych związanych z powrotem do szkoły? Co publikują internetowi twórcy przed rozpoczęciem roku szkolnego?
Czytaj więcejO influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.
Czytaj więcejPrzejmie część obowiązków Mateusza Billa, byłego szefa działu rozrywki w LifeTube, który odchodzi po ponad trzech latach współpracy z firmą.
Czytaj więcejDo tej pory działem kierował Łukasz Gwiazda.
Czytaj więcejStaramy się myśleć o agencji jak o przedsiębiorstwie, które ma zarabiać dla swoich klientów i dla inwestorów, a nie jak o firmie, która ma zbawiać świat - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.
Czytaj więcejW kampanii przygotowanej przez LifeTube i TalentMedia udział bierze 41 youtuberów.
Czytaj więcejAkcję promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika.
Czytaj więcej