Wyniki wyszukiwania dla tagu - linkedin
ilość wyników: 18
Co nowego w social mediach (13) media-internet

Kolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (8) media-internet

W kolejnym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics pisze m.in. o walce z fake newsami w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (7) media-internet

W kolejnym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics pisze m.in. o krótkich formach wideo w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
LinkedIn z nową odsłoną kampanii "Welcome, Professionals" reklama

Drugą odsłonę kampanii rozpoczętej w listopadzie ub.r. przygotowała agencja McCann.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach media-internet

W cyklu tekstów przygotowywanych przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przyglądamy się innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Brąz w międzynarodowym konkursie Cresta dla Publicis Worldwide Polska reklama

Projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali został nagrodzony w kategorii B2B campaign.

Czytaj więcej
Powstała społeczność ludzi biznesu Founders.pl [wideo] marketing

Ma łączyć start-upowców, założycieli firm, przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów.

Czytaj więcej
Sylwia Chada general managerem w TikToku media-internet

Odpowiada za rozwiązania biznesowe na rynku Polskim i krajach z regionu CEE.

Czytaj więcej
Social selling - potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych opinie

Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej