Wyniki wyszukiwania dla tagu - linkedin
ilość wyników: 12
Powstała społeczność ludzi biznesu Founders.pl [wideo] marketing

Ma łączyć start-upowców, założycieli firm, przedsiębiorców, menedżerów i inwestorów.

Czytaj więcej
Sylwia Chada general managerem w TikToku media-internet

Odpowiada za rozwiązania biznesowe na rynku Polskim i krajach z regionu CEE.

Czytaj więcej
Social selling - potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych opinie

Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Działania marek w okresie pandemii opinie

Spora część firm w ostatnim tygodniu zupełnie zrezygnowała z komunikacji. Nie jest to dobra metoda - podkreśla ekspert ds. komunikacji marek Magna Talenta Piotr Grządziel.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: YouTube media-internet

Bardziej przypomina wyszukiwarkę Google’a, do którego należy, niż inne media społecznościowe. Mimo to (albo dzięki temu) może pochwalić się drugim miejscem pod względem liczby użytkowników w Polsce. Ma też kluczową przewagę nad innymi social mediami - nie wymaga od użytkownika zakładania konta.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Twitter media-internet

W Polsce Twitter to dopiero czwarty kanał społecznościowy pod względem liczby użytkowników, ale odgrywa kluczową rolę w dostarczaniu natychmiastowej informacji, jest więc popularny wśród dziennikarzy, polityków i sportowców. Co szczególnie ważne - wytycza nowe trendy w social mediach.

Czytaj więcej
Kongres for Social Media 22 stycznia w Warszawie PROMOCJA

Odpowiadasz za działania i obecność firmy w SM? Interesujesz się wykorzystaniem Facebooka, LinkedIna lub Instagrama do celów promocyjnych? Kongres For Social Media 2020 jest właśnie dla Ciebie!

Czytaj więcej
McGuffin zbadał gotowość użytkowników do płacenia za darmowe aplikacje media-internet

Największą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.

Czytaj więcej
Region CEE: Przegonić intruzów reklama

Reklamodawcy w niemal całej Europie Środkowej coraz większy potencjał widzą w social media. Rozmowa z Agnieszką Chabrzyk, country director w Business Factory & ROI Hunter Poland, marketingowym partnerem Facebooka na region CEE.

Czytaj więcej