ilość wyników: 6
Filmy i dokumenty, "Teleexpress" i "Wiadomości" - dom mediowy MEC sprawdził, za jakie programy widzowie skłonni byliby płacić abonament.
Czytaj więcej- Jest dziś jasne, że skuteczna komunikacja musi być spójna w różnorodności. Działania marki powinny się nawzajem wzmacniać i napędzać. Klienci potrzebują jednego partnera, z którym mogą zaplanować i wdrożyć spójną strategię komunikacji - mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB & Tribal.
Czytaj więcejPowstały niedawno projekt Natemat.pl przekroczył już 800 tys. RU. Czy ten wynik to nie efekt dość skutecznego mariażu treści a la Pudelek.pl i TVN24?
Czytaj więcejJeszcze nie ostygła gorąca atmosfera wokół odejścia Tomasz Lisa z "Wprost", a już jest o nim głośno jako o redaktorze naczelnym "Newsweek Polska". Najsłynniejszy wśród dziennikarzy biegacz pomknął do innego pracodawcy.
Czytaj więcej