ilość wyników: 10
Polacy najlepiej widzą zakup bądź przekazanie materiałów sanitarnych oraz wsparcie finansowe pochodzące od firm.
Czytaj więcejW ub.r. przewiózł na pokładach swoich samolotów 8,4 mln pasażerów, o 24 proc. więcej niż w 2016 r.
Czytaj więcejUbezpieczyciel chce zintensyfikować kontakty z klientami. Mają mu w tym pomóc nowe inicjatywy, w tym związane z ochroną zdrowia. Firma ma nowych partnerów.
Czytaj więcejPo ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.
Czytaj więcejNagroda grand prix, 9 złotych Effie, 20 srebrnych i 19 brązowych - tak zakończyła się 12 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej XVI gala rozdania nagród Effie.
Czytaj więcejFirst minute z półrocznym wyprzedzeniem? Czemu nie. A może wakacje w kraju?
Czytaj więcejDruga linia metra miała mieć inny system informacji miejskiej niż pierwsza. To tak, jakby w każdej gminie rozpisywano konkurs na projekty lokalnych znaków drogowych i decydującym czynnikiem byłaby cena - pisze Maciej Konopka, dyrektor kreatywny i współwłaściciel Brandy Design.
Czytaj więcejPrzetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.
Czytaj więcejPomimo bardzo słabego sezonu letniego browary liczą na skromny 1-2 proc. wzrost sprzedaży. W trudnych warunkach rynkowych orężem konkurencji stają się innowacje.
Czytaj więcej