Wyniki wyszukiwania dla tagu - lotos
ilość wyników: 13

Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo] reklama

Tomasz Rożek w kampanii wizerunkowej Lotosu [wideo]

To kontynuacja cyklu "Naj nie bierze się znikąd".

Czytaj więcej
Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą marketing

Lotos kończy współpracę z Robertem Kubicą

Kierowca Formuły 1 będzie teraz reklamował Orlen.

Czytaj więcej
Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej reklama

Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej

Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.

Czytaj więcej
Lotos chce "istotnie" zwiększyć dochody ze sprzedaży pozapaliwowej marketing

Lotos chce "istotnie" zwiększyć dochody ze sprzedaży pozapaliwowej

Kluczową funkcję ma w tym pełnić marka Dynamic, a pomóc - wizerunek Roberta Kubicy.

Czytaj więcej
Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu marketing

Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu

Ostatnio pracownik Politechniki Warszawskiej.

Czytaj więcej
KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi reklama

KER: odbiorcy nie naśladują scen z reklam, które zostały stworzone z efektami specjalnymi

Do Komisji wpłynęła skarga dotycząca reklamy grupy Lotos.

Czytaj więcej
Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan reklama

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Czytaj więcej
Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy" marketing

Lars Stegelmann z Nielsen Sports keynote speakerem na konferencji "Sponsoring i marketing sportowy"

Wydarzenie pod auspicjami "Media & Marketing Polska" już 26 października.

Czytaj więcej
Lotos rusza z kampanią wizerunkową reklama

Lotos rusza z kampanią wizerunkową

Prowadzona jest pod hasłem "Naj nie bierze się znikąd" i wykorzystuje analogie do sportu.

Czytaj więcej
Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi marketing

Klienci stacji paliw zadowoleni z obsługi

Z badania ARC Rynek i Opinia wynika, że kierowcy najwyżej oceniają sieci: Lotos, Statoil (obecnie Circle K) i Orlen.

Czytaj więcej