ilość wyników: 5
Według rankingu Kantara BrandZ wartość marki Apple to obecnie 947,1 mld dol. Google przesunął się na drugą pozycję, ale jest nadal jednym z najszybciej rosnących uczestników rankingu z wartością marki 819,6 mld dol.
Czytaj więcejNa jak długo zastopować działania w social mediach i czy w ogóle to robić? Jakich fraz unikać w treściach content marketingowych? Czego absolutnie nie komunikować klientom i pracownikom? Takie, między innymi, pytania stawiają sobie agencje marketingowe oraz ich klienci w związku z wojną w Ukrainie.
Czytaj więcejWśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.
Czytaj więcejRob Bradley: Z naszego punktu widzenia w reklamie natywnej chodzi o stworzenie wciągających, atrakcyjnych treści, godnych tego, by znaleźć się w takim medium jak CNN.
Czytaj więcejW tym tygodniu pożegnaliśmy Davida Bowie. Jego osobowość miała przełomowe znaczenie nie tylko dla branży muzycznej, ale nade wszystko dla kultury. Bowie zapisał się również w istotny sposób w historii reklamy.
Czytaj więcej