ilość wyników: 10
Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcejCelebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.
Czytaj więcejW odstępie kilku dni dwie firmy ubezpieczeniowe pokazały swoje nowe marki. Obie przechodzą rebrandingi związane z nowymi, niemieckimi udziałowcami i chociaż różni je pozycja i strategie na przyszłość obie liczą na umocnienie pozycji.
Czytaj więcejPołączenie większej sieciowej agencji z lokalną spółką córką to coraz częstsze rozwiązanie na rynku.
Czytaj więcejBe digital or die. Trwa wyścig zbrojeń, gdyż digital to jedyna kategoria, gdzie można poszukiwać wzrostu. Część z agencji przejmie agencje digitalowe, to jednak dopiero połowa sukcesu.
Czytaj więcejGwiazda sportu przedłużyła współpracę z Polbankiem o dwa lata, ale może się zdarzyć tak, że będzie reklamowała markę Raiffeisen.
Czytaj więcejLowe zdobywa nowe biznesy, ma nową strategię i powraca na ścieżkę wzrostów. Ubiegły rok nie był jednak dla agencji łatwy.
Czytaj więcejWyobraź sobie pracę w biurze, w którym czujesz się jak w krainie czarów. Wyobraź sobie - tylko tyle ci pozostało, pracownicy agencji reklamowych mają to codziennie na żywo.
Czytaj więcejChociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.
Czytaj więcejPrzeciągające się poszukiwania menedżera, który miałby objąć stanowisko CEO, nie ułatwiają procesu porządkowania struktury grupy.
Czytaj więcej