ilość wyników: 5
Z branżą reklamową związany jest od ponad 20 lat.
Czytaj więcejWciąż nie wiadomo, pod jaką marką będzie działać nowy bank. Wiadomo, że z nową agencją i domem mediowym szykuje rebranding. A od września firmą pokieruje były prezes Banku Pocztowego.
Czytaj więcejFirma z Lublina wchodzi w segment dżemów i wspiera swoje działania kampanią. Chce zdobyć 30 proc. rynku.
Czytaj więcej"Współczesna gospodarka oparta jest na umiejętności przyciągania uwagi". Obserwacja ta zawarta w książce "Attention Economy: Understanding the New Currency of Business" nigdy nie wydawała się bardziej prawdziwa niż obecnie - pisze Bartek Hanus, strategy director w agencji reklamowej Lowe Warsaw.
Czytaj więcejPodczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".
Czytaj więcej