ilość wyników: 11
Grupa Maspex kupuje CEDC, lidera na polskim rynku wódki, od Roust Corporation. Po finalizacji transakcji powstanie największa polska grupa spożywcza.
Czytaj więcejSpoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.
Czytaj więcejZa strategię i koncepcję odpowiada agencja Feeders Agency.
Czytaj więcejW kampanii występują influencerzy kulinarni - Damian Kordas i Anna Łempicka - znani z udziału w programie "MasterChef".
Czytaj więcejRaport firmy Nielsen podsumowuje najważniejsze trendy w innowacjach na rynku FMCG i wskazuje co przesądza o ich sukcesie.Pełna lista zwycięzców rankingu i podsumowanie najważniejszych trendów według Nielsena dostępne są wraz z najnowszym magazynem “Handel".
Czytaj więcejMijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.
Czytaj więcejMaspex zachęca do dzielenia się kulinarnymi inspiracjami na Wielkanoc.
Czytaj więcejAdam Dziadak, copywriter z 10-letnim doświadczeniem, zasila zespół ADnova
Czytaj więcejKulinarny serwis sponsorowany jest przez marki Maspeksu.
Czytaj więcejMaspex kontynuuje wsparcie dla marki dżemów Łowicz.
Czytaj więcej