ilość wyników: 24
Oszustwa (ang. fraud) i wyłudzenia mają negatywny wpływ na dobre funkcjonowanie programu, zmniejszając jego atrakcyjność w oczach klientów. Ochrona przed oszustwami to w wielu firmach zadanie o niskim priorytecie. Tymczasem wykrywanie nadużyć powinno mieć charakter proaktywny.
Czytaj więcejTekstem Dominika Zacharewicza z Loyalty Point wracamy do cyklu "We Love Data So Let's Date".
Czytaj więcejMarketerzy coraz śmielej i intensywniej podkreślają rolę programów lojalnościowych w codziennych oszczędnościach, chociażby poprzez podsumowanie zaoszczędzonych pieniędzy na paragonie czy w aplikacji mobilnej. Program lojalnościowy to jednak więcej niż tylko niższa cena.
Czytaj więcejCzy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.
Czytaj więcejJak zaproponować klientowi najlepszą ofertę zanim zrobi to konkurencja?
Czytaj więcejTo pytanie, na które powinni odpowiedzieć sobie wszyscy managerowie pracujący nad wdrożeniem programu lojalnościowego. Przeanalizowanie błędów z rynku może uchronić nowe programy przed fiaskiem.
Czytaj więcejTraktowanie każdego pojedynczego klienta indywidualnie, kiedy mamy ich dziesiątki tysięcy, jest bardzo kosztowne i na koniec dnia może okazać się nieopłacalne. Z pomocą przychodzi segmentacja konsumentów, która zapewni prawdopodobnie największą wartość pod względem zwrotu z inwestycji.
Czytaj więcejW konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.
Czytaj więcejProgramy lojalnościowe pomagają w budowaniu relacji z klientami. Z reguły są jednak kosztowną inwestycją, dlatego do ich uruchomienia warto podejść metodycznie. Poznajcie najlepsze praktyki na podstawie launchu programu Nasza Stokrotka.
Czytaj więcej"Be a Loyalty Company, not a Company that has a Loyalty Program" - to maksyma, która powinna przyświecać każdej firmie, inwestującej obecnie w lojalność. Posiadanie tradycyjnego programu lojalnościowego już nie wystarcza, aby chwalić się lojalnymi klientami.
Czytaj więcej