Wyniki wyszukiwania dla tagu - loyalty-point
ilość wyników: 12
Komunikacja w programach lojalnościowych: jak mówić do uczestników, aby chcieli słuchać? we-love-data-so-let-s-date

Wiele firm postrzega program lojalnościowy jedynie jako silnik do komunikacji, a nie widzi potencjału wynikającego z prowadzenia programu lojalnościowego. Nasze doświadczenie pokazuje, że kontekstowa komunikacja w programie lojalnościowym może wygenerować nawet 10% inkrementalnego obrotu firmy.

Czytaj więcej
Renesans programów lojalnościowych. Jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów? we-love-data-so-let-s-date

Lojalność może uratować markę, szczególnie w trudnym czasie, czego doświadczyliśmy w okresie pandemii - piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.

Czytaj więcej
Jak zmierzyć doświadczenie klienta w erze Sztucznej Inteligencji? we-love-data-so-let-s-date

Kluczem do sukcesu w biznesie AI jest zrozumienie mechanizmów zachodzących w umysłach klientów i zaprojektowanie procesu zakupowego zgodnie z ich preferencjami.

Czytaj więcej
SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA marketing

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

Czytaj więcej
Pokaż nam swoje dane, a powiemy Ci kim są Twoi klienci we-love-data-so-let-s-date

Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, partnerzy zarządzający w Loyalty Point, piszą o Raporcie Otwarcia - autorskiej metodyce równie skutecznej zarówno w przypadku podmiotów, które posiadają już program lojalnościowy, jak i tych które nad jego wdrożeniem dopiero się zastanawiają.

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Hiperpersonalizacja doświadczeń klienta z wykorzystaniem danych we-love-data-so-let-s-date

Klient, który przestaje być anonimowy, jest wart dla sprzedawcy nawet 18 razy więcej niż przeciętny konsument.

Czytaj więcej
Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces? we-love-data-so-let-s-date

To pierwsza odsłona cyklu "We love data, so let’s date" tworzonego przez ekspertów Data Science House na łamach "Media Marketing Polska"

Czytaj więcej
Powstała grupa Data Science House marketing

Loyalty Point, BlueCloud Interactvie, LVL Up Media i Data Science Logic pod wspólnym brandem.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej