Wyniki wyszukiwania dla tagu - loyalty-point
ilość wyników: 22
Inflacja - test lojalności konsumentów. Dlaczego program lojalnościowy pomaga w czasie kryzysu? we-love-data-so-let-s-date

Marketerzy coraz śmielej i intensywniej podkreślają rolę programów lojalnościowych w codziennych oszczędnościach, chociażby poprzez podsumowanie zaoszczędzonych pieniędzy na paragonie czy w aplikacji mobilnej. Program lojalnościowy to jednak więcej niż tylko niższa cena.

Czytaj więcej
Konsument szuka korzyści [NEXT DAY STUDIO] marketing

Czy branżę wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych także dotknie kryzys? Może być odwrotnie - będzie beneficjentem zjawiska poszukiwania przez konsumentów wartości dodanej.

Czytaj więcej
Selektywna promocja przedzakupowa we-love-data-so-let-s-date

Jak zaproponować klientowi najlepszą ofertę zanim zrobi to konkurencja?

Czytaj więcej
Dlaczego (niektóre) programy lojalnościowe zawodzą? we-love-data-so-let-s-date

To pytanie, na które powinni odpowiedzieć sobie wszyscy managerowie pracujący nad wdrożeniem programu lojalnościowego. Przeanalizowanie błędów z rynku może uchronić nowe programy przed fiaskiem.

Czytaj więcej
3 sposoby praktycznego wykorzystania danych do segmentowania klientów we-love-data-so-let-s-date

Traktowanie każdego pojedynczego klienta indywidualnie, kiedy mamy ich dziesiątki tysięcy, jest bardzo kosztowne i na koniec dnia może okazać się nieopłacalne. Z pomocą przychodzi segmentacja konsumentów, która zapewni prawdopodobnie największą wartość pod względem zwrotu z inwestycji.

Czytaj więcej
Znamy laureatów Golden Arrow oraz najlepsze agencje digital i marketing services marketing

W konkursie Golden Arrow zgłoszono rekordową liczbę 165 prac w 23 kategoriach. Nie było grand prix, przyznano za to dwie nagrody specjalne.

Czytaj więcej
Success Story: Jak stworzyć dobry program lojalnościowy? we-love-data-so-let-s-date

Programy lojalnościowe pomagają w budowaniu relacji z klientami. Z reguły są jednak kosztowną inwestycją, dlatego do ich uruchomienia warto podejść metodycznie. Poznajcie najlepsze praktyki na podstawie launchu programu Nasza Stokrotka.

Czytaj więcej
5 trendów lojalnościowych na 2022 rok, które trzeba znać we-love-data-so-let-s-date

"Be a Loyalty Company, not a Company that has a Loyalty Program" - to maksyma, która powinna przyświecać każdej firmie, inwestującej obecnie w lojalność. Posiadanie tradycyjnego programu lojalnościowego już nie wystarcza, aby chwalić się lojalnymi klientami.

Czytaj więcej
5 błędów przy wdrażaniu programu lojalnościowego we-love-data-so-let-s-date

Programy lojalnościowe są obecnie wszędzie i w każdej branży - od restauracji przez retail po firmy turystyczne czy telekomunikacyjne, a także projekty B2B. Ich liczba stale rośnie i stają się "must have". Już 75% konsumentów twierdzi, że zmieniłoby firmę na taką z lepszym programem lojalnościowym.

Czytaj więcej
Lojalność lekiem na całe zło we-love-data-so-let-s-date

Program lojalnościowy to nie tylko baza klientów z ich numerami telefonów i adresami e-mail. To skarbnica wiedzy na temat preferencji klubowiczów.

Czytaj więcej