Wyniki wyszukiwania dla tagu - loyalty-point
ilość wyników: 16
Success Story: Jak stworzyć dobry program lojalnościowy? we-love-data-so-let-s-date

Programy lojalnościowe pomagają w budowaniu relacji z klientami. Z reguły są jednak kosztowną inwestycją, dlatego do ich uruchomienia warto podejść metodycznie. Poznajcie najlepsze praktyki na podstawie launchu programu Nasza Stokrotka.

Czytaj więcej
5 trendów lojalnościowych na 2022 rok, które trzeba znać we-love-data-so-let-s-date

"Be a Loyalty Company, not a Company that has a Loyalty Program" - to maksyma, która powinna przyświecać każdej firmie, inwestującej obecnie w lojalność. Posiadanie tradycyjnego programu lojalnościowego już nie wystarcza, aby chwalić się lojalnymi klientami.

Czytaj więcej
5 błędów przy wdrażaniu programu lojalnościowego we-love-data-so-let-s-date

Programy lojalnościowe są obecnie wszędzie i w każdej branży - od restauracji przez retail po firmy turystyczne czy telekomunikacyjne, a także projekty B2B. Ich liczba stale rośnie i stają się "must have". Już 75% konsumentów twierdzi, że zmieniłoby firmę na taką z lepszym programem lojalnościowym.

Czytaj więcej
Lojalność lekiem na całe zło we-love-data-so-let-s-date

Program lojalnościowy to nie tylko baza klientów z ich numerami telefonów i adresami e-mail. To skarbnica wiedzy na temat preferencji klubowiczów.

Czytaj więcej
Komunikacja w programach lojalnościowych: jak mówić do uczestników, aby chcieli słuchać? we-love-data-so-let-s-date

Wiele firm postrzega program lojalnościowy jedynie jako silnik do komunikacji, a nie widzi potencjału wynikającego z prowadzenia programu lojalnościowego. Nasze doświadczenie pokazuje, że kontekstowa komunikacja w programie lojalnościowym może wygenerować nawet 10% inkrementalnego obrotu firmy.

Czytaj więcej
Renesans programów lojalnościowych. Jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów? we-love-data-so-let-s-date

Lojalność może uratować markę, szczególnie w trudnym czasie, czego doświadczyliśmy w okresie pandemii - piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.

Czytaj więcej
Jak zmierzyć doświadczenie klienta w erze Sztucznej Inteligencji? we-love-data-so-let-s-date

Kluczem do sukcesu w biznesie AI jest zrozumienie mechanizmów zachodzących w umysłach klientów i zaprojektowanie procesu zakupowego zgodnie z ich preferencjami.

Czytaj więcej
SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA marketing

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

Czytaj więcej
Pokaż nam swoje dane, a powiemy Ci kim są Twoi klienci we-love-data-so-let-s-date

Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, partnerzy zarządzający w Loyalty Point, piszą o Raporcie Otwarcia - autorskiej metodyce równie skutecznej zarówno w przypadku podmiotów, które posiadają już program lojalnościowy, jak i tych które nad jego wdrożeniem dopiero się zastanawiają.

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej