Wyniki wyszukiwania dla tagu - loyalty-point
ilość wyników: 10
Jak zmierzyć doświadczenie klienta w erze Sztucznej Inteligencji? we-love-data-so-let-s-date

Kluczem do sukcesu w biznesie AI jest zrozumienie mechanizmów zachodzących w umysłach klientów i zaprojektowanie procesu zakupowego zgodnie z ich preferencjami.

Czytaj więcej
SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA marketing

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

Czytaj więcej
Pokaż nam swoje dane, a powiemy Ci kim są Twoi klienci we-love-data-so-let-s-date

Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, partnerzy zarządzający w Loyalty Point, piszą o Raporcie Otwarcia - autorskiej metodyce równie skutecznej zarówno w przypadku podmiotów, które posiadają już program lojalnościowy, jak i tych które nad jego wdrożeniem dopiero się zastanawiają.

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Hiperpersonalizacja doświadczeń klienta z wykorzystaniem danych we-love-data-so-let-s-date

Klient, który przestaje być anonimowy, jest wart dla sprzedawcy nawet 18 razy więcej niż przeciętny konsument.

Czytaj więcej
Data science: kolejny buzzword czy przepis na sukces? we-love-data-so-let-s-date

To pierwsza odsłona cyklu "We love data, so let’s date" tworzonego przez ekspertów Data Science House na łamach "Media Marketing Polska"

Czytaj więcej
Powstała grupa Data Science House marketing

Loyalty Point, BlueCloud Interactvie, LVL Up Media i Data Science Logic pod wspólnym brandem.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska" marketing

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej
Effie Awards 2018: najbardziej efektywne agencje - Saatchi & Saatchi IS i Wavemaker marketing

Laureatom konkursu wręczono 13 złotych, 26 srebrnych oraz 16 brązowych statuetek.

Czytaj więcej
GoldenSubmarine, VML i Plej agencjami roku; grand prix Golden Arrow dla IKEA Family marketing

Wczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.

Czytaj więcej