Wyniki wyszukiwania dla tagu - lpp
ilość wyników: 8

Więcej niż ornament reklama

Więcej niż ornament

W wielu spośród najchętniej oglądanych spotów reklamowych to muzyka stanowi główną wartość. W takich filmach twórcy zwykle myślą o muzyce od samego początku i stanowi ona równorzędny z obrazem element kreacji, a nie coś dodanego na końcu na zasadzie "tyle jeszcze zostało w budżecie".

Czytaj więcej
Harry Potter w kampanii sieci House reklama

Harry Potter w kampanii sieci House

Marka odzieży z portfolio LPP wprowadziła na rynek kolekcję inspirowaną książką J. K. Rowling i wspiera launch kampanią.

Czytaj więcej
Cindy Crawford i Dacre Montgomery promują Reserved [wideo] reklama

Cindy Crawford i Dacre Montgomery promują Reserved [wideo]

Dwuminutowy film można już oglądać w sieci.

Czytaj więcej
KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości" reklama

KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości"

Komisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.

Czytaj więcej
Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek marketing

Otwarcie Galerii Północnej w Warszawie już w czwartek

14 września o godz. 12.00 zostanie otwarta dla klientów stołeczna Galeria Północna. Jest to pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat (po Złotych Tarasach).

Czytaj więcej
Marka House startuje z kampanią jesienną reklama

Marka House startuje z kampanią jesienną

W komunikacji dominują humor, dystans i "milenialsowy" charakter.

Czytaj więcej
Chcę pracować w Unileverze! marketing

Chcę pracować w Unileverze!

Firma Antal opublikowała wyniki trzeciego badania "Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów", dotyczy ono branży FMCG i retail.

Czytaj więcej
Rok Facebooka opinie

Rok Facebooka

- Największy serwis społecznościowy na świecie stał się główną platformą komunikacji nie tylko dla użytkowników indywidualnych, ale również brandów, które wykorzystują potencjał social mediów do realizowania swoich celów wizerunkowych i sprzedażowych - pisze Maciej Dutkowski, community manager w MRM

Czytaj więcej