ilość wyników: 13
W wieku 50+ jest co czwarta aktywna zawodowo osoba w Polsce. Jak wynika z badań zrealizowanych na zlecenie OLX Praca przez Mind & Roses, silversi są postrzegani jako pracownicy obowiązkowi i sumienni, a jednak zmiana pracy w tym wieku to na ogół droga przez mękę. Pora na zmiany.
Czytaj więcejGłówną misją Otomoto jest wyrównywanie asymetrii między kupującym i sprzedającym w aspekcie dostępu do wiedzy o samochodach - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing Olx Group.
Czytaj więcejZa koncept platformy i realizację ogólnopolskiej kampanii marketingowej odpowiada agencja Madogz.
Czytaj więcejStowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR) zakończyło pierwszy etap przyjmowania członków.
Czytaj więcejZ okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.
Czytaj więcejW oparciu o Kodeks KPR wszystkie studia produkcyjne pozostają członkami Klubu do listopada 2022 r.
Czytaj więcejStrategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.
Czytaj więcejPrace można zgłaszać do 15 października.
Czytaj więcejKampania w telewizji, kinach i online potrwa do końca wakacji.
Czytaj więcej