Wyniki wyszukiwania dla tagu - lukas-bank
ilość wyników: 6

Wizerunek kluczem do sukcesu opinie

Wizerunek kluczem do sukcesu

Jarosław Filipek, szef Codes Strategie, ocenia zmiany wizerunkowe kilku dużych korporacji z minionego roku.

Czytaj więcej
Po co się robi rebranding? opinie

Po co się robi rebranding?

Wojciech Mierowski, partner i dyrektor kreatywny agencji BNA, ocenia działania wizerunkowe dużych firm, jakich sporo mieliśmy w ostatnim roku.

Czytaj więcej
Banki wakacji nie mają opinie

Banki wakacji nie mają

W środku lata w telewizji pełno jest reklam branży finansowej.

Czytaj więcej
Juliette Binoche mówi: Crédit Agricole reklama

Juliette Binoche mówi: Crédit Agricole

O wynikach pierwszej fazy rebrandingu i o planach na przyszłość mówi Jędrzej Marciniak, członek zarządu ds. marketingu w Crédit Agricole Bank Polska.

Czytaj więcej
Banki zmieniają komunikację marketing

Banki zmieniają komunikację

Chociaż widmo bankructwa Grecji straszy drugą falą światowego kryzysu finansowego, to nasi bankowcy - jakby tym niezrażeni - zabrali się do zmiany swoich szyldów. Kilka banków wprowadziło ostatnio nowe formaty reklamowe, a szykują się kolejne zmiany.

Czytaj więcej
W grupie raźniej... i taniej reklama

W grupie raźniej... i taniej

TBWA i Tequila połączyły się w jedną multizadaniową strukturę, która ma odpowiadać na wszelkie potrzeby klientów. Tych zaś ostatnio z TBWA wyraźnie ubywało. Zmiany te, podyktowane długofalową strategią, zbiegły się z koniecznością optymalizacji biznesu.

Czytaj więcej