ilość wyników: 17
Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk.
Czytaj więcejO tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria internetowych poradników.
Czytaj więcejKampania pojawi się w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu.
Czytaj więcejZa reżyserię spotu odpowiada Tomasz Knitell, a za zdjęcia Mateusz Dziekoński.
Czytaj więcejPo raz pierwszy została przyznana również nagroda publiczności.
Czytaj więcej- Szczególnie ciekawym wyzwaniem było planowanie kadrów w pionie. Przyjęliśmy, że będzie to jedyny format i świadomie tworzyliśmy pod niego inscenizację i choreografię. - mówi reżyserka, Julia Rogowska z Papaya Films.
Czytaj więcejJesienią Hortex rozpoczął dwie intensywne kampanie w nowym stylu. Działania zapowiadają rewolucję związaną i z firmą, i z marką. W kategorii soków i napojów coraz istotniejsze będą innowacje produktowe i opakowaniowe.
Czytaj więcejTo projekt globalny realizowany w Polsce i 26 innych krajach.
Czytaj więcejZa kreację odpowiada agencja Dziadek do Orzechów, doborem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Wakacje.pl.
Czytaj więcejReklamowany jest jako "najpotężniejszy" smartfon - stąd też jak dotąd najdroższy.
Czytaj więcej