Wyniki wyszukiwania dla tagu - lvl-up-media
ilość wyników: 21
Strategia produktowa w e-commerce. Jaki jest klucz do sukcesu? we-love-data-so-let-s-date

Co jest kluczem do sukcesu w e-commerce? Od kilkunastu lat eksperci poszukują odpowiedzi na to pytanie w takich obszarach jak retail media, logistyka, technologia, działania z influencerami. W mojej ocenie odpowiedź jest na tyle oczywista, że często pomijamy ten obszar - chodzi o wybór portfolio.

Czytaj więcej
Mam 200 produktów. Jak je sprzedawać efektywnie na platformach marketplace? we-love-data-so-let-s-date

Musimy przede wszystkim wybrać te, które będą naszymi bohaterami sprzedaży. W tym celu pomaga analiza danych z marketplace - pisze Adam Wysocki, CEO Lvl Up Media.

Czytaj więcej
ChatGPT napisał: "Zwalniam cię… Już nie musisz pisać opisów produktów" we-love-data-so-let-s-date

Ruszamy w "We Love Data So Let's Date" z kolejnym cyklem artykułów dotyczących e-commerce oraz miejsc sprzedaży takich jak marketplace. Ze względu na żywe dyskusje nad możliwościami wykorzystania ChatGPT w różnych dziedzinach życia zaczniemy nieco od środka - od tematu tworzenia opisu produktów.

Czytaj więcej
O czym należy pamiętać otwierając Strefę Marki na Allegro? we-love-data-so-let-s-date

Paulina Rougerie, digital manager LVL UP Media doradza, jakie kroki należy podjąć po otwarciu sklepu, by zaistnieć na marketplace, przebić się przez konkurencję oraz zmaksymalizować obroty i zwrot z inwestycji.

Czytaj więcej
Jak skutecznie poprawić widoczność produktów na Allegro? we-love-data-so-let-s-date

W ostatnich latach możemy zauważyć wzrost popularności sprzedaży w Internecie. Na rynku zakupowym w Polsce, niekwestionowanym liderem wśród platform typu marketplace jest Allegro, które miesięcznie odwiedza ponad 20 milionów użytkowników.

Czytaj więcej
Display - czy najpopularniejsza forma reklamy online może przynosić wymierne korzyści na Allegro? we-love-data-so-let-s-date

Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce w Polsce przedstawiciele marek i agencji dostrzegli konieczność obecności reklamowej bliżej momentu zakupu w sieci - pisze Maciej Bastecki, Digital Strategy Director, LVL UP Media.

Czytaj więcej
Niestabilna sytuacja na świecie a e-commerce. W jaki sposób globalny kryzys wpływa na intencje zakupowe konsumentów? we-love-data-so-let-s-date

Ostatnie dwa lata dobitnie pokazały nam, że żyjemy w czasach ciągłych i niespodziewanych zmian. A gdy dzieje się coś, na co nie byliśmy przygotowani, nasz racjonalizm zarówno w kwestiach fundamentalnych jak i tych mniej istotnych, zostaje wystawiony na próbę.

Czytaj więcej
Jak najlepiej wykorzystać zmiany na Allegro we-love-data-so-let-s-date

W ciągu ostatnich paru lat na Allegro zaszły i nadal zachodzą dynamiczne zmiany. Każdego dnia są one odczuwalne zarówno dla kupujących jak i dla sprzedających, ponieważ dotyczą wymogów dla przedstawianych ofert, logistyki czy też programu Smart! Kto na tych zmianach najwięcej zyskuje, a kto traci?

Czytaj więcej
Dane o sprzedaży w e-commerce: swobodnie dostępne do szerokiej analizy. Prawda czy fałsz? we-love-data-so-let-s-date

Poniższym tekstem chcemy Państwa zaprosić do nowego cyklu artykułów poświęconych możliwościom analitycznym i pozyskiwaniu danych ze środowiska e-commerce.

Czytaj więcej
Tanio, tanio, tanio, sprzedam! W e-commerce! we-love-data-so-let-s-date

Jeden z podstawowych problemów sprzedaży w e-commerce to cena. Nie sztuką jest mieć dobry obrót przy zawrotnie niskiej cenie, gdy klienci biją się o towar. Wyzwanie to sprzedaż przy cenie optymalnej, gwarantującej odpowiednie obroty i zysk dla firmy - pisze Adam Wysocki, CEO LVL UP MEDIA.

Czytaj więcej