Wyniki wyszukiwania dla tagu - lvl-up-media
ilość wyników: 14
Jak najlepiej wykorzystać zmiany na Allegro we-love-data-so-let-s-date

W ciągu ostatnich paru lat na Allegro zaszły i nadal zachodzą dynamiczne zmiany. Każdego dnia są one odczuwalne zarówno dla kupujących jak i dla sprzedających, ponieważ dotyczą wymogów dla przedstawianych ofert, logistyki czy też programu Smart! Kto na tych zmianach najwięcej zyskuje, a kto traci?

Czytaj więcej
Dane o sprzedaży w e-commerce: swobodnie dostępne do szerokiej analizy. Prawda czy fałsz? we-love-data-so-let-s-date

Poniższym tekstem chcemy Państwa zaprosić do nowego cyklu artykułów poświęconych możliwościom analitycznym i pozyskiwaniu danych ze środowiska e-commerce.

Czytaj więcej
Tanio, tanio, tanio, sprzedam! W e-commerce! we-love-data-so-let-s-date

Jeden z podstawowych problemów sprzedaży w e-commerce to cena. Nie sztuką jest mieć dobry obrót przy zawrotnie niskiej cenie, gdy klienci biją się o towar. Wyzwanie to sprzedaż przy cenie optymalnej, gwarantującej odpowiednie obroty i zysk dla firmy - pisze Adam Wysocki, CEO LVL UP MEDIA.

Czytaj więcej
Magiczne słowa e-commerce ROAS i ROI - czy są błędną drogą? we-love-data-so-let-s-date

W tym roku po raz kolejny miałem przyjemność być jurorem Effie i Mixx Awards. Czytając ponad setkę zgłoszeń do konkursów miałem refleksję, czy te wskaźniki ROI (Return on Investment) i ROAS (Return on Ad Spending) z kampanii mają sens, czy powinny być wyrocznią w ocenianiu efektywności działań?

Czytaj więcej
Rozszerzenie listingu wpływa na wzrost sprzedaży na Allegro we-love-data-so-let-s-date

Szerokie portfolio przekłada się na wyższy koszyk zakupowy. Ma także pozytywny wpływ na zainteresowanie daną marką - przekonuje Paulina Rougerie, digital manager, LVL UP Media.

Czytaj więcej
Na co zwrócić uwagę w analizie koszykowej, żeby zwiększyć sprzedaż na Allegro? we-love-data-so-let-s-date

Znane i lubiane produkty, z wieloletnią obecnością na rynku. Rozpoznawalne marki i zdawałoby się regularna cena… No właśnie - w naszym sklepie jest regularna, ale jak przebić się jako nowy retailer przez długą listę popularnych już aukcji, kiedy inni sprzedawcy ceny te zaniżają?

Czytaj więcej
Dane strukturalne, czyli jak podać Google na tacy serwis WWW we-love-data-so-let-s-date

W każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online - pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert, LVL UP MEDIA.

Czytaj więcej
Niski ROI na początku przygody z e-commerce. Jak uniknąć rozczarowań? (na przykładzie branży spożywczej) we-love-data-so-let-s-date

Rok 2020 był przełomowy na rynku e-commerce, a do wygranych należała branża spożywcza. Eksperci PwC szacują, że sprzedaż żywności będzie rosła najszybciej także w kolejnych latach. Dla wielu podmiotów może być to wielka szansa. Jakich błędów unikać, aby stawiając pierwsze kroki uniknąć falstartu?

Czytaj więcej
Posiadanie danych to pierwszy krok do ich zrozumienia i efektywnego wykorzystania we-love-data-so-let-s-date

BIG DATA - słowo klucz kilku ostatnich lat. Mówili o tym wszyscy, wszyscy się zachwycali i wszyscy zaczynali zbierać dane. I dobrze, bo dokładne dane to podstawa sukcesu większości wielkich biznesów. Samo zbieranie jednak nie wystarcza.

Czytaj więcej
E-commerce w oparciu o dane, czyli jak sprzedawać w dzisiejszym konkurencyjnym świecie? we-love-data-so-let-s-date

E-commerce wymaga profesjonalnego podejścia z dbałością o każdy detal. Dane i odpowiednio skonstruowane dashboardy są nieodzownym narzędziem prowadzenia sprzedaży w internecie - pisze Adam Wysocki, CEO LVL Up Media.

Czytaj więcej