ilość wyników: 7
Z okazji Dnia Ojca 23 czerwca w cyklu pojawiła się nowa opowieść, której bohaterami są Toyota 4-Runner, Zbigniew Lech - trzykrotny drużynowy mistrz Polski w żużlu i wicemistrz Polski w wyścigach motocyklowych enduro w klasie Masters oraz jego syn Filip.
Czytaj więcejWybrana forma - dwuminutowy reportaż - podkreśliła autentyczność opowiadanej historii. Wszystko, co odbiorca pierwszego spotu z serii widzi na ekranie - od właścicielki Wartburga, przez jej dom rodzinny aż po zaśnieżony górski krajobraz Dolnego Śląska - jest w 100 procentach prawdziwe.
Czytaj więcejTworzenie kampanii reklamowych to ciągła walka konceptu z jego realizacją. Akceptowany pomysł rzadko kiedy będzie przypominał ten, który ostatecznie trafi do emisji. Kolejne etapy produkcji i wprowadzane zmiany zależą od Twojego warsztatu, a przede wszystkim zespołu, z jakim współpracujesz.
Czytaj więcejTwarzą kampanii spółki z Grupy OLX, proponującej odwrócony model serwisu ogłoszeniowego w branży usług, został aktor Wojciech Mecwaldowski.
Czytaj więcejSpoty nawiązują do formuły TED Talks.
Czytaj więcejKampanię wizerunkową pod hasłem "Ruszaj w miasto" przygotowała agencja Madogz.
Czytaj więcej