ilość wyników: 10
Stało się - Internet wskoczył na najwyższy stopień podium w kategorii wydatków reklamowych. Na drugie miejsce zepchnął telewizję. To już chyba zmiana nieodwracalna.
Czytaj więcej- Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 r. wzrostem w przedziale od 3,0 do 3,5% - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.
Czytaj więcejOznacza to wzrost o 0,1% w porównaniu z rokiem poprzednim. Udział telewizji w wydatkach reklamowych spadł do 45,7%.
Czytaj więcej15 proc. planuje z okazji finałów piłkarskich MŚ 2018 zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska.
Czytaj więcejWzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.
Czytaj więcejNapędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.
Czytaj więcejJury będzie obradowało pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, vice president marketing w firmie Lufthansa.
Czytaj więcejParafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcejWedług agencji Starcom (Publicis Media) w 2016 r. rynek reklamy wzrósł o 3 proc., do 8,3 mld zł. W IV kwartale powiało optymizmem - w tym okresie wartość rynku urosła aż o 3,9 proc. Dom mediowy przewiduje, że w 2017 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-3 proc.
Czytaj więcejNajbardziej wydatki ograniczyła branża finansowa - wynika z raportu Starcomu, który podsumował trzy kwartały 2016 r.
Czytaj więcej