Wyniki wyszukiwania dla tagu - magda-kolenkiewicz
ilość wyników: 8

Starcom: rynek reklamy po I kwartale wart 2,1 mld zł reklama

Starcom: rynek reklamy po I kwartale wart 2,1 mld zł

Oznacza to wzrost o 0,1% w porównaniu z rokiem poprzednim. Udział telewizji w wydatkach reklamowych spadł do 45,7%.

Czytaj więcej
77 proc. Polaków obejrzy mistrzostwa świata w TV media-tv

77 proc. Polaków obejrzy mistrzostwa świata w TV

15 proc. planuje z okazji finałów piłkarskich MŚ 2018 zakup nowego telewizora lub już go kupiło - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska.

Czytaj więcej
Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r. reklama

Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r.

Wzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale reklama

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Czytaj więcej
Siedmioro polskich przedstawicieli w jury EACA Euro Effie 2017 reklama

Siedmioro polskich przedstawicieli w jury EACA Euro Effie 2017

Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, vice president marketing w firmie Lufthansa.

Czytaj więcej
Telewizja ma się świetnie, ale… media-inne

Telewizja ma się świetnie, ale…

Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Za nami spokojniejszy rok reklama

Za nami spokojniejszy rok

Według agencji Starcom (Publicis Media) w 2016 r. rynek reklamy wzrósł o 3 proc., do 8,3 mld zł. W IV kwartale powiało optymizmem - w tym okresie wartość rynku urosła aż o 3,9 proc. Dom mediowy przewiduje, że w 2017 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-3 proc.

Czytaj więcej
Rynek reklamowy spowolnił media-tv

Rynek reklamowy spowolnił

Najbardziej wydatki ograniczyła branża finansowa - wynika z raportu Starcomu, który podsumował trzy kwartały 2016 r.

Czytaj więcej