ilość wyników: 6
W wyniku podpisanej umowy obu firm rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.
Czytaj więcejTo specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy.
Czytaj więcejKolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Czytaj więcejUchwała jest trudna, ale niezbędna dla uporządkowania przestrzeni oraz uregulowania rynku OOH - komentuje Marcin Ochmański, prezes Warexpo.
Czytaj więcejPrototypowy nośnik digital signage i zarazem wielofunkcyjny mebel miejski przeszedł już półroczne testy.
Czytaj więcejNowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.
Czytaj więcej