Wyniki wyszukiwania dla tagu - marcin-ochmanski
ilość wyników: 6
Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH media-ooh

W wyniku podpisanej umowy obu firm rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.

Czytaj więcej
Warexpo uruchamia taryfę nocną media-ooh

To specjalny czas emisyjny na nośnikach digital out of home zlokalizowanych w centrum Warszawy.

Czytaj więcej
DOOH coraz bliżej odbiorców media-ooh

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Czytaj więcej
Warszawa przyjęła uchwałę krajobrazową media-ooh

Uchwała jest trudna, ale niezbędna dla uporządkowania przestrzeni oraz uregulowania rynku OOH - komentuje Marcin Ochmański, prezes Warexpo.

Czytaj więcej
Junior od Warexpo: bardziej smart i więcej city media-ooh

Prototypowy nośnik digital signage i zarazem wielofunkcyjny mebel miejski przeszedł już półroczne testy.

Czytaj więcej
Nowe warszawskie słupy reklamowe Warexpo media-ooh

Nowy nośnik to dwa razy więcej powierzchni reklamowej - na jednym słupie można powiesić nie trzy, jak dotychczas, a sześć plakatów o wymiarach 120 x 180 cm.

Czytaj więcej