ilość wyników: 10
Konkurs dla polskich kampanii wyświetlanych na platformie YouTube organizowany jest przez Google w partnerstwie z Kantarem.
Czytaj więcejTytuł Marketera Roku przypadł firmie Maspex, a Marki Roku - Yope.
Czytaj więcejW konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.
Czytaj więcejPrzewodniczącym jury został Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.
Czytaj więcejRaport nie aspiruje do bycia kompletnym przepisem i odpowiedzią na pytanie, co zrobić, aby osiągnąć sukces. Ma być zbiorem dobrych pomysłów i doświadczeń na złe czasy - deklaruje Wojciech Kotala, prezes zarządu krakowskiej agencji reklamowej.
Czytaj więcejZa kampanię "Kandydaci nie do wzięcia" z udziałem Piotra Gąsowskiego odpowiadają agencja 23Heroes i dom produkcyjny F25.
Czytaj więcej"Rozmowy Facebooka", dostępne m.in. na Spotify, prowadzą Karol Stryja i Edyta Kowal.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
Czytaj więcej“W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym" - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.
Czytaj więcejBohdan Łazuka i Michał Milowicz znów w rolach gangsterów.
Czytaj więcej