ilość wyników: 9
Transmisja wydarzenia w TVN przyciągnęła 3,85 mln widzów, a w mediach społecznościowych - 1,16 mln.
Czytaj więcej- Szczególnie ciekawym wyzwaniem było planowanie kadrów w pionie. Przyjęliśmy, że będzie to jedyny format i świadomie tworzyliśmy pod niego inscenizację i choreografię. - mówi reżyserka, Julia Rogowska z Papaya Films.
Czytaj więcejWystartowały wielokanałowe działania promocyjne Coca-Coli. Powstała też seria audycji realizowanych we współpracy z TVN.
Czytaj więcejTelewizyjną reklamę lakierów Semilac zaskarżyła konkurencyjna firma Indigo Nails.
Czytaj więcejDo tej pory koncerty zgromadziły już kilkadziesiąt tysięcy osób, a będzie ich 10.
Czytaj więcejKanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.
Czytaj więcejAgencja odpowiada za realizację serialu na YouTube. Do współpracy zaproszono Margaret oraz influencerki. To pierwszy tego rodzaju projekt firmy L'Oreal.
Czytaj więcejDziałania realizują LiquidThread i Starcom.
Czytaj więcejFioletowy operator w karnawałowej konwencji reklamuje Formułę Duet, czyli ofertę multi-SIM.
Czytaj więcej