ilość wyników: 7
Niebawem produkty spożywcze brytyjskiego detalisty znajdą się w ofercie sklepu internetowego Frisco.pl.
Czytaj więcejW obliczu pandemii marka wchodzi w nowe partnerstwa we Francji, w Hiszpanii i Brazylii.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiada agencja Grey London.
Czytaj więcejNajwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.
Czytaj więcejWobec tego, że narodziny królewskiego potomka stały się wydarzeniem, które obiegło światowe media, motyw ten został wykorzystany przez marketerów jako element promocji.
Czytaj więcejPojawienie się w Polsce marek Gap i Apple iTunes kończy pewną epokę w polskim marketingu. To były ostatnie duże globalne marki, na które Polacy czekali od lat.
Czytaj więcejW styczniu Tesco uruchomi sprzedaż internetową w Warszawie. To początek debiutów w e-commerce największych tradycyjnych detalistów.
Czytaj więcej