ilość wyników: 8
Zastąpiła Macieja Wysockiego na stanowisku prezesa zarządu.
Czytaj więcejWcześniej była szefową komunikacji Tesco w Polsce i Europie Środkowej.
Czytaj więcejWstrzymanie emisji spotów na YouTubie przez m.in. Marsa, Adidasa i Lidla to kolejna w tym roku sytuacja, która mobilizuje rynek reklamowy do dyskusji o znaczeniu kontekstu, w jakim pojawiają się marki ze swoją komunikacją.
Czytaj więcejNową strukturą pokierują Agnieszka Sitarczuk i Michał Cortez.
Czytaj więcejPierwsza seria stała się najczęściej nagrywanym na dekodery PVR programem w historii National Geographic Channel.
Czytaj więcejOd kwietnia zmianie ulega struktura kreacji agencji - współpracujące ze sobą trzy działy mają zostać zintegrowane w jeden multidyscyplinarny zespół.
Czytaj więcejCelebryci, reklama i nowy cyfrowy świat według Marcina Nowaka, dyrektora kreatywnego w agencji Lowe GGK.
Czytaj więcejTBWA i Tequila połączyły się w jedną multizadaniową strukturę, która ma odpowiadać na wszelkie potrzeby klientów. Tych zaś ostatnio z TBWA wyraźnie ubywało. Zmiany te, podyktowane długofalową strategią, zbiegły się z koniecznością optymalizacji biznesu.
Czytaj więcej