ilość wyników: 8
Aż siedem produktów Nestlé Polska - jako najlepiej sprzedające się w swoich kategoriach - wskazali właściciele sklepów detalicznych w corocznym konkursie Hit Handlu organizowanym przez miesięcznik "Handel". W plebiscycie nagrodzono łącznie ponad 60 firm.
Czytaj więcejWzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.
Czytaj więcejMaspex Wadowice usunął z Instagramu profil marki Tiger Energy Drink i rozwiązał umowę z agencją J. Walter Thompson.
Czytaj więcejNapędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.
Czytaj więcejSieć Lidl wystartowała w Polsce z kolejną platformą komunikacyjną o wielkim zasięgu. Tym razem proponuje już nie tylko pojedynek.
Czytaj więcejO specyfice product placementu można było posłuchać podczas zeszłotygodniowej konferencji Purple Day, zorganizowanej przez Mindshare Polska. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 100 mln złotych rocznie.
Czytaj więcejMarka wyznacza trendy na rynku soków, nektarów i napojów dla dzieci i wyróżnia się pod względem komunikacji.
Czytaj więcejTo będzie jedna z najcięższych jesieni ZOG-u. Kilku ważnych klientów agencji w jednym momencie rozpisało przetargi. Sytuacji nie ułatwiają spekulacje, kto jeszcze odejdzie w związku ze zmianą szefa.
Czytaj więcej