ilość wyników: 38
Agencje z Polski przywiozły z Portorož 16 statuetek.
Czytaj więcejFilozofia spod znaku "więcej, mocniej, szybciej" zastępowana jest przez "skromniej; oszczędniej; tyle, ile trzeba". Przytłoczeni nadmiarem możliwości, bodźców i konsumpcji sami zaczynamy sobie nakładać wędzidła - piszą Paweł Ciacek i Piotr Łukasiewicz z Research Collective.
Czytaj więcejTa nagroda to symbol - nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku. O Tytanowym Lwie na Cannes Lions dla projektu "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle") mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.
Czytaj więcejRaz do roku, przez pięć czerwcowych dni, branża reklamowa docenia tych, którzy ratują świat, dzięki swoim kampaniom i aktywacjom. Piszę to bez cienia ironii, bo znowu nagrodzono fantastyczne prace, które rzeczywiście zmieniają świat na lepszy.
Czytaj więcej13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku “MMP" można śledzić relacje z festiwalu.
Czytaj więcejPodsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Czytaj więcejOryginalny projekt marketingowy firmy płatniczej.
Czytaj więcejNa short listy w międzynarodowym konkursie reklamowym, w którym ambasadorkami i jurorkami są wyłącznie kobiety, trafiły prace McCann Poland i VMLY&R Poland.
Czytaj więcejTo powrót Apple na czołową pozycję po pięciu latach.
Czytaj więcej