Wyniki wyszukiwania dla tagu - mastercard
ilość wyników: 16

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku reklama

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka? marketing

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej
":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards reklama

":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.

Czytaj więcej
Mistrzowie Kina Mastercard - nowy cykl dla kinomanów w Multikinie marketing

Mistrzowie Kina Mastercard - nowy cykl dla kinomanów w Multikinie

Spotkania poprowadzą Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz, red. naczelny Filmweb.pl

Czytaj więcej
Serwis Papaya.Rocks zanotował od premiery 200 tys. odsłon media-internet

Serwis Papaya.Rocks zanotował od premiery 200 tys. odsłon

Do grona felietonistów serwisu dołącza Łukasz Orbitowski.

Czytaj więcej
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią reklama

Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią

Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.

Czytaj więcej
Jacek Osadnik ma wprowadzić Rix Group do Polski marketing

Jacek Osadnik ma wprowadzić Rix Group do Polski

Jako managing director CEE zapowiada, że pierwsza akcja promocyjna organizowana przez firmę ruszyć ma już jesienią br.

Czytaj więcej
Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce marketing

Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce

Marta Życińska awansuje na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Czytaj więcej
Antyradio obejmuje patronatem Openera media-radio

Antyradio obejmuje patronatem Openera

Stacja Eurozetu patronuje festiwalowi Alter Artu.

Czytaj więcej
Dane pomogą zrozumieć klienta marketing

Dane pomogą zrozumieć klienta

- Aby gromadzenie i wykorzystywanie danych nie budziło obaw konsumentów, ważne, by czuli się poinformowani, wyrazili aktywną zgodę i otrzymali korzyść w zamian za ich udostępnianie - mówi Guillaume Bacuvier, CEO Dunnhumby, należącej do Tesco firmy consumer data science.

Czytaj więcej