Wyniki wyszukiwania dla tagu - mastercard
ilość wyników: 24

PeoPay Kids: Pekao z ofertą dla najmłodszych dzieci marketing

PeoPay Kids: Pekao z ofertą dla najmłodszych dzieci

Bank wchodzi w obszar, w którym silną pozycję ma jego "duży brat" - PKO BP.

Czytaj więcej
Dwie trzecie Polaków korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej marketing

Dwie trzecie Polaków korzysta z e-commerce częściej niż kiedykolwiek wcześniej

To jeden z wyników badania na temat na temat e-commerce i usług online podczas pandemii zrealizowanego przez Mastercard w 15 krajach Europy, w tym w Polsce.

Czytaj więcej
Zen i Mastercard wspólnie szukają agencji kreatywnej i mediowej marketing

Zen i Mastercard wspólnie szukają agencji kreatywnej i mediowej

Zen to polski fintech, który zamierza wejść na rynek z kompleksową ofertą usług finansowych dla małych i średnich przedsiębiorców.

Czytaj więcej
Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR marketing

Cord pierwszą firmą audio brandingu w Polskim Klubie Brandingu SAR

To 21. firma dołączająca do tego klubu - sekcji Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Czytaj więcej
Hej Siri, jak brzmi moja marka? opinie

Hej Siri, jak brzmi moja marka?

W cyklu "Tylko w MMPOnline" tym razem naszym gościem jest Michał Krajewski, Head of Music w CORD Warsaw, który zastanawia się jakie warunki muszą być spełnione, by muzyczne i dźwiękowe doświadczenia konsumenta związane z marką przynosiły długofalowe efekty.

Czytaj więcej
Wyjątkowo angażujące medium media-inne

Wyjątkowo angażujące medium

Jesteśmy świadkami rewolucji audio na świecie i w Polsce. Czy to już mainstream? Masowe medium? O fenomenie podcastów pisze Michał Dobrzański z Tandem Media.

Czytaj więcej
Mastercard zwiększy budżet na promocję swojego programu lojalnościowego marketing

Mastercard zwiększy budżet na promocję swojego programu lojalnościowego

W nowej formule Priceless Specials nazywa się Bezcenne Chwile i ma dawać konsumentom bardziej bezpośrednie korzyści.

Czytaj więcej
Nike zadowolone z inwestycji w piłkarskie mistrzostwa świata kobiet marketing

Nike zadowolone z inwestycji w piłkarskie mistrzostwa świata kobiet

Firma zanotowała w pierwszym kwartale roku obrachunkowego 2020 (do 31 sierpnia br.) wzrost przychodów o 7% i zysku netto o 25%.

Czytaj więcej
Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku reklama

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Czytaj więcej
Jak brzmi marka? marketing

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej